Нещо почнах съвсем да не разбирам - има ли в крайна сметка използван, но неплатен твой ИНТЕЛЕКТУАЛЕН продукт, или има просто свършена малко работа на добра воля с надеждата, че клиентът ще си направи поръчката при теб, пък той взел, че избрал други? Това защо един клиент избира друг доставчик - по-евтин или по-скъп, често зависи от повече от това кой ще даде най-добрата цена: важни са и сроковете, важно е и качеството, важно е и усещането за професионализъм, което можеш да му създадеш или в колко приятелска атмосфера ще се чувства при теб, понякога са важни и шуро-баджанашки или просто емпатийно-сексуални причини. И трудно някой може да се сърди, че това е така. И между другот, замисляш ли се, че причината да загубиш поръчката, може да е точно в това, че с онези, които наричаш колеги, а които всъщност са ти конкурентите и някой от тях в случая ти е откраднал клиента, не е много хубаво да споделяш на какви цени продаваш, защото това им дава оръжието да дадат по-добри от твоите (или поне изглеждащи такива на клиента), както и че изобщо не е задължително след като ти им казваш цените, които наистина даваш, те също да го правят? Welcome to the jungle
