ПолиграфияИнфо група dotbrain.eu ПринтГайд магазин TheDigitalPrint.info ПолиграфияИнфо ПринтСток БГОферта ПринтИдея
Error: Embedded data could not be displayed.



Въпроси и отговори
Как може да се избегне назъбването по контурите на текст при печат?
Как мога да конвертирам с Adobe Acrobat PDF, с цветност дефинирана по CMYK в Greysc...
LZW компресията намалява значително размера на изображенията. Влошава ли качеството...
Статии
Как лесно да подготвим двуезични формуляри?
Dog as Fonts- кучета, които приличат на шрифтове
Дуплокол 821 – специална лента за монтаж на клишета при топъл печат и ...


Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Въпрос относно печат върху рашал?
МнениеПубликувано на: 17 Май 2007, 19:06 
Срамежлив

Регистриран на: 12 Май 2007, 12:09
Мнения: 3
Значи проблема е следния печатам върху рашал със гъста сребриста боя без добавки в нея когато пусна през тунела и излезе не е добре изсъхнала боята а температурата на която се пече е 125(135 вътре) градуса щото тоя плат се свива на по-висока по принцип го правим на 115 но с обикновен пластизол и съхне но със среброто и на 125 не ще :cry: На колко градуса да пека и ако добавя слепваща добавка или катализатор защото искам да е на по-ниска температура за да не се свие плата :(


Върнете се в началото
Offline   
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Facebook 2011 By Damien Keitel Theme created StylerBB.net & kodeki
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов