ПолиграфияИнфо група dotbrain.eu ПринтГайд магазин TheDigitalPrint.info ПолиграфияИнфо ПринтСток БГОферта ПринтИдея
Error: Embedded data could not be displayed.



Въпроси и отговори
Как да запазя линията под текст, дефинирана в Paragraph Rules, при конвертиране в к...
Какво е ∆E?
Какво представлява CMYK скалата и каква е ползата от нея?
Печатни технологии
Мастиленоструен печат на книги – кое е важно?
Светлоустойчивост на офсетовите мастила
Метамерия - какво е това?


Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Въпрос относно печат върху рашал?
МнениеПубликувано на: 17 Май 2007, 19:06 
Срамежлив

Регистриран на: 12 Май 2007, 12:09
Мнения: 3
Значи проблема е следния печатам върху рашал със гъста сребриста боя без добавки в нея когато пусна през тунела и излезе не е добре изсъхнала боята а температурата на която се пече е 125(135 вътре) градуса щото тоя плат се свива на по-висока по принцип го правим на 115 но с обикновен пластизол и съхне но със среброто и на 125 не ще :cry: На колко градуса да пека и ако добавя слепваща добавка или катализатор защото искам да е на по-ниска температура за да не се свие плата :(


Върнете се в началото
Offline   
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Facebook 2011 By Damien Keitel Theme created StylerBB.net & kodeki
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов